Kotva
Projekty
 
 
Aktuality
Ergoterapie
25.3.2017

OZNÁMENÍ PRO RODIČE
10.1.2017

Vážení rodiče,

zprávy si v SPC můžete vyzvedávat vždy v pondělí od 13.00 – 16.45. Provozní doba pro veřejnost je od 8.00 do 14.30 - pouze pondělí do 16.45.

V případě, že Vám pondělí nevyhovuje, je možné se domluvit s paní Danou Stejskalovou (416734011) na jiném dni a hodině.

ROZŠÍŘENÍ SLUŽEB SPC
26.5.2016

SPC rozšiřuje služby o metodickou pomoc školám a žákům se závažnějším stupněm podpory:

 

> konzultace:

PhDr. Václava Tomická, Ph.D.

tel.: 416 734 011/778 434 880

 

> výjezdy speciálního pedagoga:

po dohodě, respektive dle aktuální potřeby.

ZMĚNA LEGISLATIVY - NOVÉ DOKUMENTY KE STAŽENÍ
26.5.2016

V souvislosti se změnou legislativy jsou přidány další dokumenty ke stažení v menu téhož názvu - IVP pro 8 a 12 předmětů, PLPP a další.

 
 
Střednědobý výhled rozpočtu
 
 
Mapa webu
A
A
A

Projekty

Vloženo: 23.5.2014 | Autor: admin| Zobrazeno: 1810x | Zatím neupraveno

Spolupracujeme v projektu RAMPS III s NUV a MŠMT.

Hlavním cílem projektu je podpora školních poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních.

Specifické cíle projektu:

Zvýšení kvality poradenských služeb, nastavení pravidel pro sjednocení jejich úrovně v rámci ČR a supervize systému poskytování poradenských služeb.Reflexe požadavků EU kladených na kvalitu a efektivitu poskytovaných poradenských služeb a vytvoření sítě integrované metodické podpory. Vytvoření metodické podpory pro vznikající i stávající školní poradenská pracoviště, pro školská poradenská zařízení na úrovni krajů (PPP, SPC) a pro Střediska výchovné péče. Tvorba modelové struktury programů DVPP pro školní psychology a speciální pedagogy ve školských poradenských zařízeních s reflexí k dosavadní přípravě začínajících odborníků a ke vzdělávacímu standardu. Nastavení metodické podpory a supervize ve školských poradenských zařízeních. Ověření modelové struktury vzdělávání založené na sledování dosažených kompetencí pro školní psychology, speciální pedagogy, doplnění DVPP pro školní metodiky prevence a výchovné poradce. Dojde k vytvoření katalogu, který definuje stupně poradenské podpory pro žáky ohrožené předčasným odchodem ze vzdělávání, žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (a žáky v režimu podpůrných a vyrovnávacích opatření), k ověření a porovnání modelů integrativního a inkluzivního vzdělávání žáků, včetně žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Rozšíření poradenské služby pro žáky s poruchami chování prostřednictvím činnosti středisek výchovné péče a vypracování návrhů na legislativní změny v systému poradenských služeb, školního a školského poradenství, které pomohou zefektivnit služby, zajistit metodickou podporu a nastavit mechanismy kontroly těchto služeb.

 

Ukončili jsme úspěšně spolupráci a své působení v Projektu Eldel UK Praha.

Řešitelskou organizací byla Katedra psychologie Pedagogické fakulty UK Praha.

Akronym ELDEL je složeninou slov „Enhancing Literacy Development in European Languages“, což lze do češtiny přeložit jako Osvojování gramotnosti v evropských jazycích. ELDEL je zkratkou názvu výzkumného projektu, který je realizován jako součást grantové podpory 7. rámcového programu EU (http://www.eldel.eu).

ELDEL Praha pracuje ve spolupráci s univerzitami ve Velké Británii (Bangor, York), ve Francii (Poitiers, Claremont), na Slovensku (Bratislava) a veŠpanělsku (Granada).

 V návaznosti na tento projekt pokračujeme v další spolupráci s UK v projektu Variabilita vývoje počáteční čtenářské gramotnosti u dětí s rizikem vzniku specifických poruch učení.